Naručivanje, plaćanje i dostava
Važno: Pročitajte USLOVE PORUČIVANJA IZ INOSTRANSTVA
Naručivanje
Proizvodi se naručuju njihovim „ubacivanjem” u korpu u okviru online prodavnice i nakon potvrde narudžbine isti su neopozivi (osim u slučajevima i po proceduri predviđenoj važećim zakonima). Nakon potvrde, narudžbina ulazi u status obrade. Nakon obrade narudžbine, bićete obavešteni o statusu Vaše narudžbine putem e-maila. Period obrade narudžbine je najčešće 2-3 radna dana. Za sve narudžbine poslate petkom i vikendom, prodavac će sa Vama kontaktirati početkom naredne nedelje. Od tog trenutka rok isporuke je 3 radna dana. Ukoliko se dogodi da online prodavnica nije u mogućnosti da isporuči sve proizvode koje je kupac naručio, u tom slučaju će isporučiti proizvode koji su na raspolaganju, o čemu će obavestiti kupca e-mailom (ili telefonom). BLONDY.RS online prodavnica zadržava pravo da otkaže narudžbinu nakon fizičke provere artikla, ukoliko lice zaduženo za kontrolu artikala pre slanja zaključi da isti nije adekvatan za dalju prodaju, o čemu će, takođe, obavestiti kupca e-mailom (ili telefonom).
Plaćanje
Načini plaćanja
Plaćanje narudžbina na teritoriji Republike Srbije vrši se pouzećem, prilikom prijema pošiljki, kao i svim podržanim kreditnim i debitnim karticama banaka. Ukoliko se dostava vrši van granica Republike Srbije, na raspolaganju vam je opcija plaćanja PayPal-om, kao i svim podržanim kreditnim i debitnim karticama banaka.
Prilikom odabira plaćanja karticom, online kupac je saglasan sa uslovima da, ukoliko je poručeno više od jednog artikla, narudžbina bude isporučena u celosti ili kompletno otkazana zbog nemogućnosti parcijalne rezervacije sredstava po porudžbini.
Povraćaj novca u slučaju povrata robe vrši se od strane online prodavnice isključivo na tekući račun čiji je broj kupac priložio u Obrascu za odustanak od ugovora ili Reklamacionom listu.
Plaćanje debitnim i kreditnim karticama
Online prodavnica se obavezuje na čuvanje privatnosti svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti („Službeni glasnik RS”, broj 87/2018) i u cilju pružanja kvalitetne usluge.
Dajemo kupcima mogućnost izbora, uključujući i mogućnost odluke da li žele ili ne žele da budu uklonjeni sa e-mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.
Svi zaposleni (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Na našoj stranici Politika privatnosti možete pročitati više o ovoj temi.
Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa AD Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Nijednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Povraćaj sredstava plaćenih karticama
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, online prodavnica je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, AMEX i DinaCard metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Izjava o konverziji
Sve uplate će biti izvršene u srpskoj valuti – dinar (RSD). Iznos za koji će Vaš račun biti zadužen dobijen je konverzijom cene izražene u evrima, u srpski dinar po tekućem kursu Narodne banke Srbije. Prilikom zaduživanja Vaše kartice, isti iznos se konvertuje u Vašu lokalnu valutu prema kursu udruženja kreditnih kartica. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost pojave male razlike u odnosu na prvobitnu cenu navedenu u našoj online prodavnici.
Dostava
Roba se dostavlja na području cele Srbije. Dostava se obavlja putem kurirske službe DExpress. Sve primljene narudžbine za isporuku na teritoriji Republike Srbije šalju se narednog radnog dana. Vreme uručenja zavisi od kurirske službe i obično iznosi 1 do 3 dana. Narudžbine prispele poslednjeg radnog dana u nedelji se šalju prvog narednog radnog dana.
Narudžbine za isporuku van granica Republike Srbije se šalju sledećeg radnog dana, nakon izvršene uplate. Vreme uručenja je obično od 10 do 15 radnih dana i obavlja se preko „Пост-експорт” usluge Javnog preduzeća „Pošta Srbije”. Rok dostave može biti i duži od naznačenog ukoliko naručeni proizvodi nisu trenutno dostupni ili je kupac potvrdu o online kupovini dobio u toku vikenda ili državnih praznika.
Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekat kupca. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obavezan da nosi robu do sprata na kojem se nalazi kupac, već do ulaza u zgradu.
Kupac je obavezan da prilikom preuzimanja proizvoda potpiše otpremnicu, koju kurirska služba uzima kao potvrdu o preuzimanju poručenih proizvoda.
Ukoliko kupac naručenu robu odbije da primi prilikom isporuke na željenu adresu prodavac ima pravo da traži nadoknadu poštanskih i sopstvenih manipulativnih troškova.
Troškovi dostave
Sve narudžbine do iznosa od 6.000,00 RSD isporučuju se sa troškovima poštarine koji iznose 370,00 RSD. Narudžbine u iznosu preko 6.000,00 RSD šalju se bez naplate poštarine.
VAŽNO: Ukoliko je u pitanju slanje pošiljke van granica Republike Srbije, iznos troškova dostave zavisi isklјučivo od carinskih i drugih propisa države u koju se pošilјka izvozi.Poručivanjem naših odevnih komada saglasni ste da snosite troškove carinjenja koji su određeni na osnovu carinskih propisa države u koju se pošiljka dostavlja. Na tu vrstu troškova ne možemo uticati, niti na bilo koji način možemo predvideti njihovu visinu.
Da li mogu da pratim pošiljku?
Nakon predaje pošiljke kurirskoj službi, za svaku narudžbinu se evidentira broj za praćenje, koji je dodeljen toj pošiljci. Korisnici, koji su registrovani u našoj online prodavnici mogu videti broj za praćenje u delu „Moj nalog -> Porudžbenice“.
Online prodavnica neće snositi odgovornost za izgubljene pakete ukoliko je navedena pogrešna adresa za dostavu paketa. Ukoliko ne dobijete Vaš paket, ili isti stigne oštećen, molimo Vas da sa nama kontaktirate putem sledeće e-mail adrese: info@blondy.rs.