Plaćanja, dostava, zamena i reklamacije

Plaćanja

Načini plaćanja

Plaćanje porudžbina na teritoriji Republike Srbije vrši se pouzećem, prilikom prijema pošiljki, kao i svim podržanim kreditnim i debitnim karticama banaka
Ukoliko se dostava radi van Republike Srbije, na raspolaganju vam je opcija plaćanja PayPal-om, kao i svim podržanim kreditnim i debitnim karticama banaka.

Plaćanje debitnim i kreditnim karticama

U ime Blondy.rs obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge.
Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.
Svi zaposleni u Blondy.rs(i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Povraćaj sredstava plaćenih karticama

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Blondy.rs je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, AMEX i DinaCard metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Izjava o konverziji

Sve uplate će biti izvršene u srpskoj valuti – dinar (RSD). Iznos za koji će Vaš kreditni račun biti zadužen dobijen je konverzijom cene izrašene u evrima,  u srpski dinar po tekućem kursu Narodne banke Srbije. Prilikom zaduživanja Vaše kreditne kartice, isti iznos se konvertuje u vašu lokalnu valutu prema kursu udruženja kreditnih kartica. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost male razlike u odnosu na prvobitnu cenu navedenu na našoj veb stranici.


Dostava

Dostava artikala

Nakon potvrde, porudžbina ulazi u status obrade. Nakon obrade porudžbine, bićete obavešteni o statusu Vaše porudžbine putem email-a. Period obrade porudžbine je najčešće 2-3 radna dana. Za sve porudžbine poslate petkom i vikendom, prodavac će Vas kontaktirati početkom naredne nedelje. Od tog trenutka rok isporuke je 3 radna dana.

Koliko traje isporuka?

Sve primljene porudžbine za isporuku na teritoriji Republike Srbije šalju se narednog radnog dana. Vreme uručenja zavisi od kurirske službe i obično iznosi 1 do 2 dana. Porudžbine prispele posednjeg radnog dana u nedelji se šalju prvog narednog radnog dana.
Porudžbine za isporuku van granica Republike Srbije se šalju sledećeg radnog dana, nakon izvršene uplate. Vreme uručenja je obično od 5 do 10 radnih dana.

Koliko košta isporuka?

Sve porudžbine za isporuku na teritoriji Republike Srbije šalju se bez naplate poštarine.

Porudžbine za isporuku van granica Republike Srbije naplaćuju se u zavisnosti od destinacije. Više informacija o tačnom iznosu možete pronaći na sajtu PostExpress kurirske službe.

Da li mogu da pratim pošiljku?

Nakon predaje pošiljke kurirskoj službi, za svaku porudžbinu se evidentira broj za praćenje, koji je dodeljen toj pošiljci. Korisnici, koji su se registrovali na našem sajtu mogu videti broj za praćenje u delu „Moj nalog -> Porudžbenice“
Naša prodavnica neće snositi odgovornost za izgubljene pakete ukoliko je navedena pogrešna adresa za dostavu paketa. Ukoliko ne dobijete vaš paket, ili isti stigne oštećen, molim da nas kontaktirate na: info@blondy.rs.


Zamena veličine i zamena artikla

Zamena veličine

Ukoliko ste nakon prijema probali artikal i utvrdili da Vam veličina ne odgovara, molimo Vas da nas kontaktirate pozivom na +381 (64) 6496-896 ili nam pošaljite email na info@blondy.rs.

Prilikom kontakta je neophodno da navedete sledeće:

  • Ime i prezime
  • Addresu
  • Broj telefona
  • Broj porudžbine i datum porudžbine
  • Novu velličinu koja bi vam odgovarala

Nakon provere da li je željena veličina dostupna, na priloženu email adresu ćemo vam poslati instrukcije o zameni veličine.
Bez ove procedure, artikal nije moguće samoinicijativno zameniti.
Svaki takav paket biće vraćen pošiljaocu o trošku pošiljaoca.
Poručeni artikal takođe nije moguće zameniti ukoliko je nošen

Rok zamene

Rok za zamenu veličine artikla je 7 radnih dana od trenutka podnošenja zahteva od strane kupca.

Troškovi isporuke

U slučaju zamene veličine, kupac snosi troškove poštarine, osim ako prvobitno nije došlo do greške prilikom isporuke artikla.

Zamena artikla za drugi

Kada porudžbina stigne, neophodno je da je proverite u prisustvu kurira i potvrdite da nema vidljivih oštećenja paketa. Kupljeni proizvod možete da zamenite za:

  • Proizvod iste ili veće cenovne kategorije
  • Proizvod niže cenovne kategorije

Pre zamene je neophodno da nas kontaktirate pozivom na broj +381 (64) 6496-896 ili putem emaila na info@blondy.rs. Ukoliko nas kontaktirate preko emaila, uvek nam u poruci navedite i sledeće podatke:

  • Ime i prezime
  • Addresu
  • Broj telefona
  • Broj porudžbine i datum porudžbine
  • JMBG i broj dinarskog tekućeg računa (Ukoliko menjate za jeftiniji proizvod, radi isplate razlike u ceni)
  • Proizvod koji želite u zamenu

U oba gore navedena slučaja, biće kreirana dokumentacija koja će Vam sa procedurom za zamenu artikla biti prosledjena na email adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine.
Nakon provere da li je željeni artikal dostupan, na priloženu email adresu ćemo vam poslati instrukcije o zameni. Bez ove procedure, artikal nije moguće samoinicijativno zameniti. Svaki takav paket biće vraćen pošiljaocu o trošku pošiljaoca.
Poručeni artikal takođe nije moguće zameniti ukoliko je nošen.

Rok zamene

Rok za zamenu veličine artikla je 7 radnih dana od trenutka podnošenja zahteva od strane kupca.

Troškovi isporuke

U slučaju zamene artila za drugi, ukoliko paket nije oštećen, kupac plaća poštarinu, osim ako prvobitno nije došlo do greške prilikom isporuke artikla.


Reklamacije

Reklamacije i nesaobraznost

Kada porudžbina stigne, neophodno je da je proverite u prisustvu kurira i potvrdite da nema vidljivih oštećenja paketa. Paket možete da vratite u sledećim slučajevima:

  • Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi) – u ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite na telefonski broj +381 (64) 6496-896 ili nam pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu info@blondy.rs i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket.
  • Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ste ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke pozovite telefonom na broj +381 (64) 6496-896 ili nam pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu info@blondy.rs
  • Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas obavestite na adresu info@blondy.rs
  • U slučaju vraćanja robe kupcu koji je predhodno robu platio kuriru tj: pouzećem, troškove vraćanja robe ne snosi Blondy Fashion, već trošak pada na teret kupca.
  • U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Blondy.rs je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro Dina i Amex metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Kontak preko e-maila

Ukoliko nas kontaktirate preko emaila, uvek nam u poruci navedite sledeće podatke:

  • Ime i prezime
  • Addresu
  • Broj telefona
  • Broj porudžbine i datum porudžbine
  • Razloge za vašu žalbu

Rok za rešavanje reklamacije je 14 dana od trenutka prijave iste.